En sparad krona är en tjänad krona!

Gratisbloggen där du till och med kan gå med vinst! Jag drar igång igen och tipsar om tävlingar, gratis prylar, nätets största reor, de bästa erbjudandena och självklart tipsar jag om hur du kan tjäna pengar över internet! Det är en stor del av mitt levebröd och jag delar gärna med mig, följ med!

Gratisbio.se

Kategori: Pågående tävlingar!

Det var dags att putsa om den här gamla bloggen och ge den ett nytt ansikte! 
Tidgare var det bara tävlingar, nu ger jag dig allt för att kunna försörja dig mer eller mindre helt över internet.

Jag tänkte börja med en klassiker, sidan vi alla har hört talas om någon gång. Gratisbio.se . 
I mina yngre dagar samlade jag så mycket poäng där att jag kunde handla på bland annat nelly.com för tusentals kronor, vilken dröm! 
Döm min förvåning när jag nu loggade in och nästan hade poäng till att få ytterligare 200:- på nelly, bara sådär. 

Ni som inte varit medlemmar - bli det nu direkt! 
Det finns fortfarande mängder med bra erbjudanden för att snabbt och enkelt kunna samla poäng och beställa hem dina presentkort. 
Ni som har haft konton där sedan länge, gör som jag och logga in igen och kolla. Det kanske kan bli en hel hög nya höstkläder med lite tur?

 
 
Kommentera inlägget här:

Type your text here